Belépés | Regisztráció

Szállítás

A legterelo.hu-n kiválasztott és megrendelt termékek átvételére az alábbi lehetőségek közül választhat: 

 
Személyes átvétel
 
2021 Augusztus 12-19 között a személyes vásárlásra csökkentett idősávban 10-14 óra között van mód
 
Cégünk telephelyén nyitvartási időn belül, egyeztetés után.
 
Fizetés készpénzben, vagy kártyával a kiállított számla alapján. Személyes átvétel esetén természetesen nem számolunk fel szállítási díjat.
Felhívjuk a figyelmét, hogy terméket lefoglalni a termék áthvetőségéről szóló értesítő email küldése után számított maximum 24 óráig áll módunkban, a raktárkészlet erejétől függően.
 
Elérhetőségeink 
telefon: 061-402-0229
email: info @ legterelo.hu 
 
Címünk:
1163 Budapest 
Fuvallat u 44
 
Nyitva-tartás:
Hétfő-Csütörtök 10-17
Péntek 10-14
 
Házhozszállítás:
 
A megrendeléskor a Vevő által megadott címen, futárszolgálattal kiszállítva. Fizetés a kiállított számla alapján készpénz utánvéttel a futárnak.
 
Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ha bárminemű sérülést, pontatlanságot talál, jelezze a futárnak és vegyenek fel jegyzőkönyvet! Ezt követően hiányosságokra és sérülésekre vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
 
A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség a Vevőt terheli.
 
 
A szállítási díj 2020. Március 16-tól a utánvéttel, a termék átvételekor készpénzzel fizetve
Bruttó 20.000Ft vásárlásig: 1690Ft
Bruttó 20.000Ft felett INGYENES
 
 
 
 
Az átvétellel kapcsolatos bővebb információt az Általános Szerződési Feltételek menüpontban talál.
 

A szállításra szerződött alvállakozónk a 24H Parcel Zrt http://24hfutar.hu/contact-us/

A
 24H Prcel Zrt tájékoztatója a korona vírussal kapcsolatos intézkedésekről:

 

Fokozott figyelemmel kísérjük a 2019. decemberben, Kínában megjelent, és azóta, a világ több részén elterjedt koronavírussal (COVID-19) kapcsolatos híreket, eseményeket annak érdekében, hogy Ügyfeleinket megfelelően tájékoztatni tudjuk a szolgáltatásunk szerződésszerűen történő ellátását is érintő, a kialakult helyzetre való tekintettel esetlegesen felmerülő akadályozó tényezőkről, körülményekről.

 

A járványügyi helyzet miatt Magyarországon a Kormány 40/2020. (III. 11.) rendelete alapján rendkívüli jogrendként 2020. március 11. napjával kihirdetett veszélyhelyzet miatt zavarok alakulhatnak ki az ellátási láncokban. A 24H Parcel Zrt. mindent megtesz annak érdekében, hogy enyhítsük az esetleges problémákat, és biztosítsuk ügyfeleink részére a kiszállítások biztonságát.

 

Futárjainkat mindenre kiterjedően folyamatosan írásban, és szóban is tájékoztatással látjuk el.

Egyéni higiéniai eszközöket, védőeszközt kaptak.

Idős ügyfeleinkkel kapcsolatban különösen figyelnek a szabályok betartására.

Betartják az 1 m-es szabályt, együttműködnek ügyfeleinkkel az átadás higiénikus megvalósításában.

Telephelyeinkre idegenek nem léphetnek be. Kérjük ügyfeleink megértését ezzel kapcsolatban.

Kollegáink külföldre nem utaznak, betegség gyanúja esetén nem végezhetnek munkát.

Irodáinkban csökkentettük a bent tartózkodók számát, és minimalizáltuk a futárok érintkezését irodai munkatársainkkal.

Sűrűn végzünk fertőtlenítést, és takarítást.

 

A nemzetközi tapasztalatok alapján vélelmezzük, hogy a cégek dolgozói egy része távmunkában fog dolgozni tovább, a futárpostai megrendelések pedig nőni fognak, és a betegség terjedése új kihívások elé állítja dolgozóinkat. Társaságunk helytáll a nehéz időszakban.

 

Esetleges nehézség esetén türelmüket és megértésüket kérjük.

Bármely kérdés esetén forduljanak ügyfélszolgálatunkhoz az ismert elérhetőségeken. (24hfutar@24hfutar.hu)